OBECNÉ OTÁZKY

Balíčky jsou obvykle odesílány po 3 pracovních dnech, kdy jsou také odeslány informace o jejich sledování.

Všechny zásilky jsou odesílány z našeho skladu v České republice. Zásilka je odeslána společností GLS až k vašim dveřím nebo k nejbližšímu zástupci.

Dodací lhůta je obvykle 4-7 pracovních dnů u společnosti GLS. Společnost GLS vám obvykle zašle textovou zprávu s možností doručení balíku k vám domů nebo jeho vyzvednutí na místním místě vyzvednutí.

Jakmile společnost GLS zásilku vyzvedne, zašleme vám e-mail s údaji o sledování. Balíček můžete také sledovat v sekci Můj účet.

Zákaznický servis je možné kontaktovat na adrese support@ecosupplements.eu nebo telefonicky na čísle +46735680273.

Eco Supplements Ltd.
DIČ: BG207958071.
14 Antim I Str.
1303 Sofie
Bulharsko

Napište podpoře

Brzy se vám ozveme.
Support@ecosupplements.eu

 

Klikněte zde pro psaní podpoře
Těšíme se, že vám s vaším požadavkem pomůžeme! Na e-maily odpovídáme v pořadí, v jakém je obdržíme, a to co nejrychleji, obvykle do 24 hodin.

ecosupplement family

Zákaznický servis
Zákaznický servis
ecosupplements support